Thursday 26 June 2014

KEDAI KAIN COTTON MURAH GILA

Entry ini tidak berkisar tentang kesihatan. Agak menyimpang dari tajuk blog, tetapi manfaatnya tetap ada untuk kita bersama. Saya tidak menjual kain cotton malah hanya cuma peminat kain cotton yang agak tegar. Saya sukakannya kerana lebih selesa dipakai bersesuaian dengan cuaca di negara kita.

Terdapat pelbagai jenis cotton dipasaran, antara tempat saya mendapatkan kain cotton adalah melalui kedai alam maya dan Gedung Kamdar, tetapi itu suatu masa dahulu. Dan dalam tempoh beberapa bulan atau setahun yang lalu saya mendapat maklumat berkenaan kedai yang menjual kain cotton berkualiti dengan harga yang sangat berpatutan. Maka sebagai penggemar kain cotton yang agak tegar ini tidak melepaskan peluang untuk mendapatkannya.

Kedai tersebut adalah kedai kain Yang diusahakan oleh orang India yang terletak di Kuantan Pahang. Pelbagai jenis kain cotton terdapat di kedai tersebut termasuklah English cotton, Japanese cotton dan cotton viscose. Corak-coraknya juga menarik dan sentiasa berganti. Setakat ini saya telah pergi beberapa kali untuk mendapatkan kain cotton.

Baru-baru ini, saya pergi kekedai tersebut dengan tujuan untuk mencari kain cotton untuk dibuat sarung tilam bayi. Alhamdulillah, saya dapat membeli kain cotton khas untuk dibuat cadar iaitu lerang 90 inci dengan harga hanya rm11 semeter. Pada saya sangat berpatutan. 

Lokasi kedai tersebut; bertentangan dengan KFC pasar, di belakang THE STORE PASAR. Disitu terdapat beberapa buah kedai, pastikan anda pergi kekedai yang betul-betul bertentangan dengan KFC.

*saya tidak dibayar untuk post ini, hanya sekadar berkongsi maklumat dan minat terhadap kain cotton*

Dan jangan lupa, saya masih pengedar dan pengguna Shaklee tegar, hubungi saya untuk memesan rangkaian produk shaklee dengan rundingan yang istimewa;

0139334920-nurmazlen 
Cod or courier, i'll help u 😊

No comments:

Post a Comment