Friday 20 September 2013

TEKNIK ASAS MEMBINA BLOG PERIBADI ATAU BLOG PERNIAGAAN

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR

Tanpa kita sedari, teknologi pada masa kini sangat memudahkan kita. Membeli belah melalui internet adalah salah satu kemajuan yang kita nikmati sekarang. Tidak perlu bersiap, tidak perlu berhias dan tidak perlu menaiki kereta, hanya hidupkan komputer atau 'smartphone', pilih yang mana berkenan, bayar dan seterusnya tunggu sahaja barang tiba di hadapan pintu rumah. Sangat mudah!

Daripada menjadi seorang pembeli dialam maya, apakata kita juga menjadi peniaga di alam maya ini. Bina sebuah blog, kemudian promosikan produk yang ingin dijual di blog tersebut. Tidak perlu bertemu pelanggan hanya tunggu pesanan dan terima bayaran. Juga sangat mudah.

Persoalannya adalah, bagaimana ingin memulakan pembinaan sebuah blog? Jika anda rajin mencari ilmu, semuanya ada di alam maya ini. Cuma tiada panduan untuk memulakan dari mana, dan bagaimana caranya untuk menjana idea agar blog yang dibina mesra pembaca dan pengguna. Maka, di sinilah kami dapat membantu anda untuk memberi panduan agar blog yang dibina tidak terkubur begitu sahaja.

Kelas asas membina blog ini dijalankan secara online sepenuhnya dan mengikut kesesuaian masa anda. Semuanya akan dibimbing bermula dari mendapatkan email dan menamakan blog. Malah anda juga akan mendapat 3 ebook percuma untuk panduan anda.



Untuk menyertai kelas ini, hubungi saya melalui my Facebook atau sms, whatsapp atau wechat di talian 0139334920.

Juga boleh mendaftar melalui BORANG PESANAN

Cepat daftar  sebelum promosi berkahir.

No comments:

Post a Comment