Tuesday 10 June 2014

KELEBIHAN MASKER VITAMIN C SHAKLEE

Siapa penggemar vitamin c shaklee yang istimewa iaitu dalam bentuk tablet serta mempunyai telnologi pelepasan masa yang hebat? Vitamin c shaklee warnanya sangat natural, jika kita beli sebotol ia akan tahan sehingga lebih kurang 6 bulan, kalau 2 botol dah cukup setahun.

Sebenarnya Vitamin c shaklee boleh dijadikan masker. Biasanya secara tradisional kita mengambil bahan-bahan semulajadi untuk dijadikan masker tetapi pada masa kini agak sukar untuk mendapatkannya, jadi cara yang paling mudah adalah gunakan vitamin atau suplemen semulajdi seperti suplemen Shaklee. Antara suplemen Shaklee yang boleh dijadikan masker adalah vitamin c, vitamin e, vivix, colagen, esp dan alfafa. Malah ia boleh dicampurkan, tidak semestinya esp semata-mata.

Untuk vitamin c, jika anda sayang untuk menghancurkannya, di beberapa bilangan terakhir vitamin tersebut, akan ada serbuk-serbuk lebihan vitamin tersebut. Jadi ambil serbuk tersebut dan campurkan dengan sedikit air, seterusnya sapu di muka beberapa minit. Selepas itu cuci dan rasakan perbezaannya. Malah mungkin anda tidak lagi sayang untuk menghancurkan sebiji vitamin c untuk dijadikan masker.

Antara kelebihan masker Vitamin c ialah, menggalakkan penghasilan kolagen dalam kulit, mengecutkan jerawat, menegangkan kulit, memudarkan parut dan mencerahkan kulit. Tetapi harus ingat kesannya bukanlah serta merta dapat dilihat, cuba amalkan setiap hari atau beberapa kali seminggu.

Selamat mencuba!

Untuk mendapatkan suplemen shaklee dengan rundingan yang istimewa, sila hubungi saya;

Nurmazlen mohd johar 0139334920
Inafazlin 0199216076
Cod area temerloh, mentakab, bera n triang
Courier around Malaysia

No comments:

Post a Comment