Monday 30 June 2014

RESEPI SAHUR RINGKAS SHAKLEE

Walaupun sudah berazam untuk berkongsi 1 resepi setiap hari, tetapi pada hari ini saya berbuka dirumah mak saya, bermakna saya tidak memasak dan tiada resepi masakan untuk hari ini. Walaubagaimanapun, saya ingin kongsikan resepi sahur saya bersama produk shaklee untuk ibu-ibu hamil seperti saya.

Saya pasti sudah ramai penggemar dan pengamal produk Shaklee di luar sana, dan ada diantara kita yang sudah sangat sinonim dengan produk 'Mighty 3 Germs' Shklee. Mighty 3 Germs terdiri daripada ESP, Performance Drink dan Mealshake. Ketiga-tiganya adalah gabungan untuk sarapan atau sahur yang berkhasiat dan memberikan tenaga. Teatapi jika kita cuma memiliki Esp dan Pd juga sudah memadai.

Untuk diri saya sendiri, saya tidak gabungkan ketiga-tiganya dalam satu gelas, tetapi saya ambil secara berasingan. Bermula dengan mengambil sedikit nasi, kemudian saya bancuh PD bersama sunquick dan seterusnya saya bancuhkan pula esp bersama milo atau susu kambing. Ambil sedikit masa untuk mengambil kesemuanya untuk memastikan saya tidak mengalami kelaparan yang melampau dan mengatasi masalah pedih ulu hati. Alhamdulillah, 2 hari ini saya berjaya puasa dengan baik. (33 weeks Pregnancy)

Jadi, untuk membantu badan lebih sihat dan bertenaga, tidak salah untuk kita mecuba beberapa suplemen agar ibadat puasa dapat berjalan dengan lancar. Yang penting kita USAHA !

Untuk mendapatkan produk Shaklee dengan rundingan yang istimewa, sila hubungi saya;

nurmazlen 0139334920
Cod in Bera, Triang, Temerloh, Mentakab
Courier around Malaysia

1 comment: