Sunday 12 May 2013

MENGEJAR IMPIAN

Hi...hari ni tak cerita tentang produk Shaklee..tapi cerita tentang impian...

satu daripada impian saya adalah work from home...alangkah indahnya kan..tapi macam mana...

saya tedetik nak bekerja dari rumah apabila saya join shaklee...banyak dah wanita yang berjaya dengan shaklee. kalo mereka boleh kenapa tidak saya..saya tahu setiap kejayaan memerlukan pengorbanan yang tinggi..saya masih belajar bagaimana berusaha di jalan yang betul untuk mencapai kejayaan tersebut...kekuatan saya adalah keluagra saya...

setakat ini saya dah merasa bonus 2 dan 3 angka dari shaklee...saya akan usahakan ia menajdi 4,5,6,7,8 dan banyak lagi angka sehingga saya mampu berada dirumah tanpa bekerja yang terikat dengan pelbagai masalah..hehehe...apapun doakan saya berjaya ye...

No comments:

Post a Comment