Thursday 30 May 2013

SET VITAMIN BERPANTANG SHAKLEE

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Berpantang bersama Shaklee...Bagi mereka yang sedang mengadung dan yang tengah mencari set berpantang yang bagus, saya syorkan untuk mencuba set berpantang dari Shaklee. Bagi mereka yang baru sahaja lepas bersalin dan masih belum ada set semasa berpantang atau tidak sesuai dengan set yang telah dibeli juga boleh mengambil set dari Shaklee ni..Ekonomi dan berpatutan...heheehe..In Shaa Allah anda tidak akan menyesal...

Mengapa saya syorkan set berpantang dari Shaklee?.. Semua dari pengalaman saya sendiri yang susah nak makan jamu dan ikan haruan..dan saya berasalin secara pembedahan..tapi set ni sesuai untuk bersalin normal dan bersalin secara pembedahan tau...

Kelebihan mengambil set bersalin Shaklee..semestinya SELAMAT dan BERKESAN

-Ia selamat kerana terdiri daripada VITAMIN SEMULAJADI (bukan vitamin sintetik ye).

-Boleh diambil seawal selepas 2 JAM SELEPAS BERSALIN.

-Ibu yang anaknya terkena JAUNDICE juga boleh ambil.

-Sesuai untuk ibu bersalin NORMAL juga secara PEMBEDAHAN.

-Mempercepatkan PENYEMBUHAN LUKA terutama luka dalaman(rahim)

-Membantu MEMPERBANYAKKAN SUSU IBU.

set berpantang shaklee



Vitamin dalam SET BERPANTANG SAHKLEE

VITALEA (MULTIVITAMIN) - Multivitamin ini sangat penting untuk memulihkan semuka tenaga ibu selepas besalin. Multivitamin ini disertakan sekali dengan ZAT BESI yang membantu pembentukan  sel darah merah bagi menggantikan kehilangan darah merah semasa proses bersalin. KEKURANGAN ZAT BESI akan menyebabkan ibu pucat, letih dan tidak bermaya. Untuk ibu yang MENYUSUKAN baby, ZAT BESI sangat penting dalam perkembangan dan pertumbuhan bayi yang sihat. dan yang paling penting VITALEA menyokong KESIHATAN YANG OPTIMUM untuk si ibu.

ZINK COMPLEX - Mempercepatkan proses BAIK PULIH LUKA (terutama luka dalaman iaitu rahim). Juga mengatasi masalah KEGUGURAN RAMBUT selepas bersalin. Penting untuk membantu mengatasi masalah 'KEDINGINAN' semasa berpantang.

B COMPLEX - B complex juga membantu dalam PENGHASILAN DARAH MERAH. Juga untuk membantu menstabilkan hormon bagi MENGELAKKAN KEMURUNGAN (meroyan dll). Membantu ibu LEBIH BERTENAGA dan EMOSI LEBIH SEIMBANG.

VITAMIN C - Fungsi vitamin C adalah untuk MENINGKATKAN ANTIBODI secara konsisten dan penting dalam PEMBENTUKAN KOLAGEN. Ia juga penting dalam mempercepatkan PENYEMBUHAN LUKA, membaiki TISU-TISU ROSAK akibat proses besalin.

ESP - Dengan pengambilan Esp ibu akan LEBIH BERTENAGA serta dapat MEMEKATKAN dan  MELANCARKAN penghasilan SUSU IBU. Esp juga bantu MENCANTIKKAN KULIT ibu serta membatu MENGAWAL PARAS KOLESTROL dalam badan. Malah Esp juga dapat MENGELMUSIKAN LEMAK dalam makanan dan MEMPERTINGKATKAN FUNGSI ginjal, jantung dan hati.

PILIHAN DI TANGAN KITA.
UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH HUBUNGI SAYA.

mazlen johar
id 910165
0139334920
fbleynn mazleynn

  ~~~~~SHAKLEE BERPATUTAN DAN BERKESAN~~~~~



No comments:

Post a Comment