Friday 28 June 2013

SHAKLEE bantu masalah RESDUNG

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

RESDUNG...hmmm memang merimaskan kan.. kalo resdung ni tak boleh makan seafood, tak boleh sejuk-sejuk, tak boleh tempat berhabuk sikit dan tak boleh macam-macam la kan.. salah sikit je, terbersin tak berhenti kan..

Salah satu cara nak mengatasi resdung dengan cara yang mudah ialah dengan pengambilan suplemen.
Cuba suplemen from Shaklee yang mengandungi ALFAFA, B Complex n Vita C untuk set Resdung.

resdung eczema allergy gegata
set resdung shaklee


Kenapa suplemen dalam set ini membantu dalam mengatasi masalah resdung??

ALFAFA COMPLEX - Mampu mengatasi keradangan atau sakit yang disebabkan keradangan tersebut. ia juga kaya dengan sumber klorofil yang juga membantu dalam mengurangkan keradangan akibat dari eczema, resdung, gegata dan allegik.

B COMPLEX - B COMPLEX SHAKLEE mengandungi sumber B yang lengkap termasuk B6 yang penting dalam pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan menguatkan antibodi badan. Juga membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel-sel mati.

Vitamin C - Vitami C bertindak sebagai antihistamin juga menstabilkan pengeluaran histamin dari tubuh. Malah ia mampu meningkatkan fungsi T-cell dan Macrophage (fungsi sitem pertahanan badan, sel darah putih)

Bagi yang dah mencuba dan mendapat hasil yang memberangsangkan telah merasai kehidupan yang lebih selesa tanpa gangguan resdung..Ahamdulillah semua dengan kuasa Allah..tak salah mencuba sesuatu yang baik kan...

Untuk maklumat lanjut dan rundingan secara eksklusif dan percuma, boleh call, sms, whatapps or pm je kat fb ;)

mazlen johar | 0139334920
facebook nurmazlen


No comments:

Post a Comment