Wednesday 19 June 2013

Sihat dan Cantik with SHAKLEE

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Mana datangnya kecantikan yang berkualiti? pada saya cantik bermula dari sel yang sihat. Ada diantara kita memang memiliki raut wajah yang cantik, itu adalah anugerah Allah..tapi kita sebenarnya harus sedar bahawa ciptaan Allah sebenarnya semuanya cantik..Subhanallah, apa yang perlu kita buat cuba sebaik mungkin menjaganya.

Saya juga masih dalam proses untuk menyihatkan sel-sel dalam tubuh saya yang sudah banyak dirosakkan oleh radikal bebas yang terlalu banyak disekeliling saya terutama pada bahagian kulit saya. 

Untuk kesihatan kulit, Shaklee menawarkan banyak produk. Antaranya ialah Esp, vit E, B complex, Carotomax, Vivix, Vita C, Collagen dan Vitalea. Kita boleh pilih mengikut budjet kita sendiri, pilih mana yang kita mampu dan yang tak membebankan kewangan kita. Tak yah la berkira sangat kalo nak sihat dan cantik kan..hehehe

cantik sihat shaklee


Keberkesanan produk bergantung kepada keadaan badan seseorang, ada yang cepat dan ada yang lambat. Walaubagaimanapun cuba konsisten dengan pengambilan suplemen agar mendapat hasil yang memuaskan.

Dengan pengambilan suplemen Shaklee yang best ni, walaupun kita fokus untuk kesihatan kulit, sebenarnya ia banyak membantu dalam kesihatan tubuh badan kita. Contohnya, saya mengambil B complex dalam set asas kecantikan kulit, saya juga dapat mengurangkan sakit kepala..Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah.. nak satu tp kita dapat lebih, nak pulak yang lebih tu lebih kearah kebaikan..hehe

Pilihan semuanya di tangan kita, pilih suplemen yang anda mampu..sebenarnya kita semua mampu kan..

If nak tahu tentang harga dan dan set-set yang menarik hati anda, hubungi saya ye, In Shaa Allah saya akan membantu dengan sebaiknya..

mazlen johar | 0139334920
facebook nurmazlen

No comments:

Post a Comment