Wednesday 3 July 2013

BAYI GEBU, COMEL DAN SIHAT..

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Kalau nak baby putih dan gebu, minum la air kacang soya. Siapa pernah kata-kata macam tu.. Almaklum la kan semua nak yang putih gebu je kan.. tapi tak semuanya menjadi, bukan ke warna kulit bayi dipengaruhi oleh Genetik keluarganya.. tak kisahlah yang penting bayi yang dilahirkan sihat dan sempurna.

Untuk yang masih mengamalkan soya ketika hamil, dinasihatkan untuk mengambil sumber soya yang semulajadi dan berkualiti iaitu bukan soya yang telah diubah genetiknya (GMO). Soya GMO boleh mendatangkan kesan yang tidak baik kepada bayi. Mungkin bayi yang dilahirkan putih, tapi dibimbangi kulitnya terlalu sensitif.

Pilih soya yang benar-benar baik dan berkualiti seperti ESP SHAKLEE (non GMO soy). Bukan kerana nak bayi putih dan gebu tetapi sangat baik untuk kesihatan ibu dan bayi ketika hamil serta berterusan sehingga menyusukan bayi nanti.

esp cantik sihat tenaga puasa gebu comel kulit
esp shaklee


ESP SHAKLEE adalah dalam bentuk serbuk yang boleh dibancuh dengan apa sahaja minuman kegemaran. Sangat mudah diambil dan mampu memberi tenaga yang berterusan sehingga beberapa jam. So in Shaa Allah ibu hamil dapat mengurangkan kadar penambahan berat badan secara mendadak.

Ibu menyusu juga dicadangkan mengambil ESP untuk tenaga dan pengurusan berat badan yang ideal. ESP membatu ibu menyusu mengurangkan rasa lapar dan membantu memberi tenaga ..

Bukan itu sahaja, malah ESP juga sangat baik untuk kulit yang cantik dan serta membantu masalah gastrik.

Nak satu keperluan tetapi manfaat yang kita dapat sangat banyak.

Sangat berbaloi-baloi. Untuk yang terlalu berkira, anda sememangnya sangat rugi!!!

untuk maklumat lanjut dan rudingan istimewa secara pecuma;

mazlen johar | 0139334920
facebook nurmazlen


No comments:

Post a Comment