Friday 19 July 2013

Testimoni Vitalea with Iron Formula

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Hi hari ni saya sangat bertuah kerana dikunjungi oleh keluarga mertua ku, siap bawa lagi juadah berbuka puasa. Nasi Minyak, ayam merah, acar masak dan papadom. Air pun saya tak buat, beli dekat pasar Ramadhan sahaja. Bertuah kan.

Tadi selepas berbuka, ayah pun cakap, " kak yong, ayah nak oder vitamin yang kak yong bagi hari tu, kali ni ayah nak beli". 

Haa! ayah nak beli barang Shaklee saya, alhamdulillah. Hari tu ayah accident, kakinya kena 14 jahitan, so untuk pulihkan balik kesihatan badan dan luka saya bagi vitalea (multivitamin) 30 bj dan zink 30bj.

Ayah cakap badan pun dah tak letih sangat bila ambil vitamin tu. Alhamdulillah.

Mungkin hari ini saya masih belum mampu untuk menaja pelbagai suplemen Shaklee untuk ibu bapa serta ibu bapa mertua saya, tapi In Shaa Allah satu hari nanti. Doakan saya berjaya ye. 

Hidup sihat bersama keluarga tersayang.

Terima Kasih Ayah..



vitalea
vitalea shaklee

No comments:

Post a Comment