Wednesday 25 September 2013

VIVIX, PETUA MELAMBATKAN PENUAAN

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR

SATU PENEMUAN REVOLUSIONARI DALAM ANTI PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

VIVIX merupakan supplemen anti penuaan terbaik di dunia yang di bangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh SHAKLEE.

4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

1. KEROSAKAN DNA; Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' ( kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel. Di sini VIVIX berperanan untuk MELINDUNGI DAN MEMBAIKI SELULLAR DNA.

2. PENGAWALAN GENETIK; Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi ( kemerosotan )  umur pada tahap selluar. Dalam satu penemuan utama ujian klinikal ada menunjukkan ramuan VIVIX MENGAKTIFKAN SATU PENGAWALAN GENETIK UTAMA YANG MENOLONG MELAMBATKAN PENUAAN TAHAP SELLULAR.



3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL; Mitchondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX MENGGALAKKAN BIGENESIS ( pembentukkan baru ) MITOCHONDRIA UNTUK MENINGKATKAN TAHAP TENAGA DALAM SEL.

4. PENIMBUNAN PROTIN AGE; Penimbunan protein AGE (Advance glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel.  Ramuan VIVIX ADALAH 10X LEBIH KUAT DARI RIVERATROL (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

VIVIX JUGA MEMBANTU MENJAGA DAN MEMBANTU MEMELIHARA
- KESIHATAN JANTUNG
- KESIHATAN OTAK
- KESIHATAN SISTEM IMUN
- KESIHATAN SENDI
- PERLINDUNGAN ANTIOKSIDAN
- PENINGKATAN TENAGA PADA TAHAP SELLULAR

Untuk maklumat harga dan rundingan istimewa, hubungi saya;

mazlen | 0139334920

mamadhiya
sihat adalah kekayaan




1 comment: