Wednesday 20 March 2013

rawat masalah JERAWAT dengan SHAKLEE

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

JERAWAT JERAWAT JERAWAT.....tensionnya!!!


Siapa yang tak tension kalau banyak sangat jerawat, nak pulak dekat muka...kalau kat tempat lain tahan lagi ye tak?? hehehe.. saya pun ada masalah yang sama...dulu muka saya sangat teruk...dan lepas consume satu produk ni makin okey la...tp muka saya macam agak terhakis....dan cuti sekolah yang lepas saya cuba satu produk from indon....terpegun dengan kecantikan kulit penjual n segala testimoni  kat situ, saya pun guna..mula-mula guna okey dan bila datang mood saya malas nak pakai..hambek jerawat batu tumbuh tak berenti....kemuadian saya cuba Vitamin E SHAKLEE...ALhamdulillah jerawat makin kurang..dan saya juga baru je minum ESP n parut Jerawat pun makin pudar... ;)


*Customer yang cuba trial set kulit SHAKLEE pun dah repeat oder ;)


mazlenjohar
id910165
0139334920
mamadhiyazahraa@gmail.com




No comments:

Post a Comment