Tuesday 19 March 2013

SHAKLEE BANTU BATUK BERKAHAK

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Assalammualaikum semua ;)
Satu perkongsian bersama sebagai ibu muda...muda la sangat...hehehe
Batuk berkahak memang merunsingkan kita kan??...ibu mana yang tak risau bila anak-anak tak boleh tidur terutama kanak-kanak yang masih kecil..
Hampir sebulan lepas anak saya (1tahun) mengalami demam, batuk dan selsema. Bila sudah baik demam, batuk kahak menyusul...Biasala ubat memang susah nak makan dan antibiotik pulak akan menyebabkan dia cirit..Saya pun cuba bagi dia OMEGAGUARD SHAKLEE..mula-mula saya bagi dia muntah..kemudian selang beberapa hari saya bagi lagi dan dia muntah lagi..tak lame lepas tu ALHAMDULILLAH dengan izin ALLAH dia dah sembuh tanpa pengambilan ubat batuk...

 Testimoni from my customer..ALHAMDULILLAH
Kanak-kanak 6 tahun, batuk berkahak mengganggu tidurnya


Kenapa saya pilih omega from SHAKLEE??

okey ...banyak lagi kelebihan OMEGAGUARD SHAKLEE ni..to be continue hehehe ;)

Allah bantu orang yang berusaha...

NURMAZLEN MOHD JOHAR
ID910165
0139334920
mamadhiyazahra@gmail.com












No comments:

Post a Comment