Monday 3 June 2013

SET KESUBURAN SHAKLEE

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Tidak semua manusia dikurniakan anak dengan mudah kan..Bagi yang sudah bertahun lamanya berkahwin dan bermacam usaha telah dilakukan untuk mendapatkan anak. Banyak faktor yang menyebabkan kesukaran untuk mendapat zuriat. Walaubagaimanapun, kita tak salah untuk cuba dan berusaha untuk terus cuba mendapatkan zuriat. Kita hanya mampu berikhtiar selebihnya serahkan pada Allah..Hanya Allah yang Maha Mengetahui apa yang terbaik buat kita...

Set kesuburan SHAKLEE..

B COMPLEX - b complex lengkap dengan vitamin B6, B12 dan asid folik. Pengambilan asid folick bersama-sama dengan kehadiran B6 dan B12 sangat disarankan bagi mengelakkan anemia dan juga mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

VITALEA (multivitamin+multimineral)-ada kajian yang mengatakan tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengmbilan mutivitamin dan multimineral. VITALEA membekalkan kesemua nutrien keperluan tubuh badan kita kerana makanan yang kita ambil belum tentu lagi dapat melengkapkn kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Jadi dengan lengkapnya pengambilan nutrien, fungsi tubuh badan akan bertambah cekap.

VITAMIN C - vitamin membantu dalam pemulihan sel-sel dalam tubuh badan kita. Terutamanya untuk menjaga kualiti sperma. Ini keran sperma yang sihat dan tangkas sahaja yang mampu bersenyawa dengan ovum.

set kesuburan suami isteri SHAKLEE


ALFAFA - Alfafa adalah tumbuhan yang mempunyai kebaikan yang sangat banyak. Untuk wanita, alfafa membantu dalam masalah keputihan. Malah mengandungi phytoestrogens yang juga  berfungsi seperti kacip fatimah yang mana membantu dalam hubungan suami isteri. Alfafa juga mampu memberi kelegaan semasa haid.Manakala untuk suami, alfafa bantu dalam meningkatkan stamina tau..hehehe

Dan yang paling penting dalam set kesuburan ni ialah GLA untuk wanita dan ZINC untuk lelaki

GLA - gla membantu menghasilkan 'cecair kesuburan' yang mana fungsinya adalah untuk memberi 'ruang' untuk sperma terus hidup dalam tiub follopio sehingga 5 hari.. Jadi peluang untuk hamil menjadi lebih tinggi.

ZINC - zinc membantu menguatkan sperma serta juga membantu dalam menghasilkan sperma yang berkualiti. Zinc juga membantu mengekalkan penghasilan hormon tetosteron dalam tubuh lelaki.

untuk maklumat lanjut tentang harga dan pakej yang berpatutan, sila hubungi saya ye...

mazlenjohar | id910165
0139334920 whatsapp pun boleh
fb leynn mazleynn










No comments:

Post a Comment