Saturday 20 July 2013

Fadzley Zahhari with his F also.

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Hi..semalam saya berbuka di Putrajaya. Papa belanja sebab dia menyertai Kelab MFC. Rugilah kalau saya tak ikut kan. Jadi walaupun saya tak ambil tahu sangat tentang kelab tersebut, saya dan Dhiya tetap menyokong dan menyibuk juga di situ.hehe

Punya awal bertolak dari sini, macam la Putrajaya tu jauh sangat kan. Dari pagi saya pakai baju kurung, sebab bertemakan baju raya. Tak tau la ada bau ke tak bila dah sampai ke sana nanti. hehe
Tapi bukan pegi mana pun, duduk dalam kereta je.

Ramai juga yang menyertai majlis berbuaka puasa MFC ni, tak silap saya la rasanya terdapat 73 buat kereta yang menyertai majlis kali ni. Eh bukan kereta yang berbuka puasa, tapi setiap kereta membawa satu kelurga, jadi ramai la kan. Dapatlah saya bertkenalan dengan rakan-rakan baru. Rupanya kelab macam ni pun banyak faedahnya bukan hanya sekadar kereta.hehe

keuarga FMC

MFC
tq papa, lain kali bawa kami lagi ye. ;)





2 comments: