Monday 16 September 2013

DON't GIVE UP, MOVE FORWARD

Assalammualaikum.

Terlalu lama tidak menulis disini, tidak berkongsi pelbagai ilmu yang menarik untuk kita semua. In Shaa Allah saya akan bermula semula. Semangat dan idea masih ada, cuma kekangan masa dan pelbagai aktiviti yang membuatkan saya tidak berkesempatan untuk singgah disini. Walauapa pun, itu semua alasan, kerana teknologi sekarang sangat memudahkan kita, semuanya hanya dihujung jari sahaja.

Saya mempunyai satu projek mega bagi diri saya, In Shaa Allah jikan langkah pertama telah berjaya saya akan kongsikan disini. Doakan saya berjaya.

Untuk pesanan produk SHAKLEE, saya masih aktif dan bersedia untuk membantu anda, hubungi sahaja saya, tak perlu malu dan segan. Kalau malu bertanya sesat jalan kan. Itu lah lumrah kehidupan. 

Senyum dan teruskan hidup dengan kegembiraan dan kejayaan. Jadikan semua yang negatif menjadi bunga-bunga segar di hati kita, In Shaa Allah kita akan dapat kebahagiaan.

mazlen 0139334920
senyum Tak perlu kata apa-apa

mamadhiyazahraa
sihat adalah kekayaan

No comments:

Post a Comment