Monday 9 December 2013

WAKIL PRODUK SHAKLEE DI KERAYONG, BERA, TRIANG, TEMERLOH,MENTAKAB PAHANG

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR

Masih mencari pengedar SHAKLEE yang SAH serta betul mengikut prosedur SHAKLEE yang baikm malah ingin cuba berniaga dengan keluarga SHAKLEE saya, anda berada di blog yang betul.

 Selain mendapat harga produk SHAKLEE yang berbaloi, anda juga akan mendapat cara mengambil produk SHAKLEE dengan betul secara percuma.

 Jika berminat untuk memulakan perniagaan SHAKLEE, di sini kami menyediakan bimbingan yang berterusan dengan usaha yang gigih daripada anda. Hanya bermula dengan RM65, kita bersama-sam belajar untuk mendapat pulangan sama ada 2, 3, 4 atau 5 angka.

pengedar shaklee, bera, triang, temerloh, mentakab, penghantaran percuma

Untuk mendapatkan produk SHAKLEE di sekitar daerah KERAYONG, BERA, TRIANG, TEMERLOH dan MENTAKAB, anda boleh menghubungi saya di talian 013-9334920 (nurmazlen) samada melalui call, sms atau whatsapp. Jika anda berada sekitar bandar BERA, TRIANG, TEMERLOH dan MENTAKAB, saya boleh menghantar terus kepada anda. Untuk yang jauh dari tempat yang saya senaraikan tadi, saya akan uruskan penghantaran melalui pos laju atau gdex. Mudah dan senang kerana pilihan di tangan kita.

Selain dari saya, anda juga boleh menghubungi

Inafazlin 019-9216076 (kawasan Temerloh)
Norull Aimarizan 017-9305755 (kawasan Temerloh)
Rohani 013-5016939 (kawasan kepong, Selangor)



No comments:

Post a Comment