Monday 9 December 2013

CARA MEMBELI PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR
PENEGDAR SHAKLEE KERAYONG, BERA, TRAING, TEMERLOH, MENTAKAB DAN SELURUH MALAYSIA

Kepada pelanggan-pelanggan Shaklee yang disayangi, Shaklee kini telah mempunyai laman web untuk pembelian secara online. Anda hanya perlu memilih barangan, bayar dan pihak SHAKLEE akan terus hantar kepada anda tanpa melalui orang ketiga.

Tetapi anda perlu menjadi ahli terlebih dahulu, dengan yuran seumur hidup sebanyak hanya RM 65.00 + RM 10 (untuk pos starter kit) atau keahlian percuma dengan membeli  produk Shaklee sebanyak lebih kurang RM650 dengan mana-mana distributor yang sah seperti saya, anda terus boleh membuat pembelian secara langsung dengan pihak SHAKLEE. Ini kerana apabila anda sudah mendaftar sebagai ahli Shaklee, Shaklee akan memberikan anda Id dan Pass Word untuk log in di web site shaklee2u.com.my . 




Cuma satu sahaja kelemahannya ialah siapa yang menguruskan pendaftaran anda. Anda perlu memilih agen Shaklee yang sah, yang betul-betul dapat membantu anda dalam pendaftran keahlian, cara membuat belian di laman web, seterusnya memberi anda panduan tentang cara pengambilan setiap suplemen.

Menjadi ahli SHAKLEE, bukan bermakna anda wajib menjalankan bisnes. Jika anda berniat untuk sekadar kegunaan sendiri dan keluarga pun boleh. Tetapi kebanyakannya berubah pendirian, apabila sudah menjadi ahli, mereka akan berjinak-jinak untuk berniaga. Nak tahu kenapa? Ramai yang telah mendapat side income yang dapat membantu kewangan keluarga.

Saya sedia membantu anda untuk mendaftarkan anda sebagai ahli, membantu dalam pembelian produk secara online, memberi panduan cara pengambilan suplemen. Hubungi saya segera

Nurmazlen 0139334920
fb nurmazlen mohd johar

2 comments: