Sunday 16 February 2014

TESTIMONIAL PENGAMAL VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR
PENGEDAR SHAKLEE KERAYONG, BERA, TEMERLOH, MENTAKAB PAHANG DAN SELURUH MALAYSIA

Alhamdulillah hari ini mendapat feedback positif dari seorang customer saya. Dia hanya mengambil Vitamin C Sustained release Shaklee sahaja. Bekerja hanya sebagai pembersih bangunan, tetapi tetap mempunyai keinginan untuk mengambil suplemen untuk kesihatan.

Ini antara dialog yang saya dengannya pagi tadi apabila saya terserempak dengannya semasa bekerja hari ini.

Kak M " Eh nanti akak nak oder lagi ubat tu ye" (Almaklumlah orang berusia 40an, semua dia panggil ubat kalau dalam bentuk pil kan)
saya "Ok ke akak makan tu?"
Kak M "Ha ah, sedap rasa badan makan ubat tu, bertambah sihat akak sekarang ni"
saya "oyeke" dengan senyuman,
Kak M "Tapi tahan 6 bulan kan?"
Saya "Ha ah kak, tahan lama tu"


Syukur Alhamdulillah, sesiapa sahaja mampu untuk mengambil suplemen Shaklee. Hanya beberapa ringgit sahaja untuk sebulan. Cuma pandangan setiap individu berbeza, sama ada hanya fikir suplemen untuk orang berduit atau suplemen hanya untuk orang yang sakit sahaja. Jom sama-sama membantu tahap kesihatan kita. Usaha, selebihnya serahkan kepada ALLAH.

Untuk mendapatkan Produk Shaklee, sila hubungi saya;

nurmazlen 0139334920
inafazlin 0199216076

No comments:

Post a Comment