Monday 17 February 2014

MENCUCI BOTOL SUSU DENGAN HAND DISH WASH SHAKLEE ATAU BASIC H SHAKLEE

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR
PENGEDAR SHAKLEE KERAYONG, BERA, TRIANG, TEMERLOH, MENTAKAB PAHANG DAN SELURUH MALAYSIA


Bukan hanya sekadar promosi, saya menggunakannya dan berpuans hati dengan kesannya. Anak saya sememangnya pengguna botol susu, memandangkan usinaya yang baru berusia 2 tahun. Puting susu tersebut jika tidak di cuci dengan baik, maka ianya akan cepat berkerak dan kelihatan tidak bersih. Apabila keaadan begini terjadi, kita sebagai ibu bapa mesti mahu menukar puting tersebut dengan yang baru.

Daripada pengalaman saya sendiri, saya tidak menukar puting kerana berkerak atau kelihatan kotor, tetapi menukarnya apabila saya rasa puting tersebut sudah terlalu lama walaupun ia kelihatan bersih danmasih boleh digunakan. Apa yang saya gunakan hanyalah BASIC H SHAKLEE atau HAND DISH WASH SHAKLEE. Hanya letakkan setitis, masukkan air dan gunakan berus botol, gosok-gosok sedikit di dalam bahagian botol dan puting, ia akan kembali bersih dan tidak meninggalkan kerak yang degil. Sangat jimat kan.

Sebotol HAND DISH WASH SHAKLEE, jika hanya digunakan untuk mencuci botol susu boleh tahan berbulan-bulan. Dan bukan itu sahaja, kelebihannya juga adalah tidak mempunyai bahan kimia dan toksit, selamat untuk seisi keluarga dan alam semulajadi.

Untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga yang berbaloi, sila hubungi saya;

nurmazlen 0139334920
fadzley 0139334820
inafazlin 019216076

No comments:

Post a Comment