Sunday 26 May 2013

Omega bantu rawat pesakit kencing manis @ diabetis

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Hmm hari ni just nak kongsi pemgalaman ibu saya yang mengamalkan omegaguard shaklee untuk mengawal kencing manis..

Apabila saya menjadi ahli Shaklee, saya dapat bantu orang lain juga menjadi lebih sihat..'semuanya dengan izin Allah'.

Ibu saya adalah pesakit diabetes, bacaannya dalam 8 macam tu la..dan kena makan ubat untuk kawal paras gula tersebut.. Selepas mengamalkan Omegaguard Alhamdulillah bacaanya turun kepada 5...Alhamdulillah... 

Seperti mana yang kita tahu, ubat-ubatan ni banyak kesan sampingan yang tidak baik...so seboleh-bolehnya saya nak ibu saya tidak bergantung kepada ubat dan dapat mengamalkan suplemen yang memberi kesan sampingan yang baik kepada dirinya...saya hanya ada seorang ibu..saya sayang ibu saya..hehhe

Selain dapat bantu kawal paras gula dalam darah, omegaguard ni sebenarnya suplement yang sangat bagus..jom baca kat sini http://mamadhiyazahraa.blogspot.com/2013/05/kelebihan-diet-bersama-shaklee_12.html

No comments:

Post a Comment