Thursday 6 June 2013

SUPLEMEN PENJAGAAN DALAMAN WANITA

Teks : Nurmazlen Mohd Johar

Hi wanita semua...wanita yang sudah berkahwin, yang masih belum berkahwin, yang sudah mempunyai anak, yang belum mempunyai anak, yang sedang belajar dan semua wanita lah..senang cerita..hehee... Siapa pun kita yang bernama wanita kita tetap memerlukan makanan yang membantu menjaga kesihatan dalaman mahupun luaran. Kalau petua orang dulu-dulu, bermacam jenis pucuk-pucuk, ulam-ulaman serta herba-herba yang menjadikan mereka sihat luar dan dalam kan.

Tetapi orang sekarang dah tak makan benda tu semua..kalau ada pun dah tak ramai rasanya.(saya agak je) heehe..tapi bagi yang masih mengamalkannya, anda memang hebat..sebab saya kurang menggemari tumbuhan herba dan saya lebih rela telan suplemen je..hehe

Shaklee menawarkan produk penjagaan dalaman yang sangat ekonomi dan berpatutan..iaitu ALFAFA dan VITAMIN E.

set penjagaan dalam wanita


Vitamin E complex - Vitamin E adalah antioksida yang bagus, juga sebagai anti penuaan  (awet muda).Ia juga bagus untuk mempercepatkan baik pulih otot serta baik untuk jantung.

Afafa complex - Alfafa adalah tumbuhan yang mempunyai banyak khasiat. Antara khasiat untuk wanita adalah ; (tengok gambar kat bawah ni)


untuk maklumat lanjut serta rundingan yang istimewa, sila hubungi saya ;)

mazlen johar | id910165 | 0139334920
facebook leynn mazleynn


No comments:

Post a Comment