Friday 6 December 2013

KHASIAT OMEGA GUARD SHAKLEE UNTUK KANAK-KANAK

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR

Kanak-kanak yang sering batuk dan selsema sering digalakkan untuk mengambil minyak ikan. Ia dikatakan dapat menguatkan antibodi dan melegakan batuk dan selsema. Pelbagai jenama minyak ikan yang terdapat dipasaran tetapi haruslah di pilih dengan betul kerana sesetengah daripadanya mengandungi lemak ikan yang tinggi bukan minyak ikan. Malah ada yang ditambah dengan perasa dan pewarna. Jadi untuk mendapatkan kesan yang baik dari minyak ikan, kita hendaklah memilih minyak ikan yang berkualiti seperti OMEGA GUARD SHAKLEE.

Kenapa memilih MINYAK IKAN dari produk SHAKLEE ? APAKAH PERBEZANNYA ?

Minyak ikan Shaklee melalui beberapa proses penyulingan untuk menyingkirkan cadmium, arsenic, mercury, dioxins, PCBs dan lain-lain bahan pencemaran. Ia juga tiada pewarna, perasa, dan pengawet serta bebas gluten.

Minyak ikan Shaklee sentiasa berkesan, berdasarkan 4500 kajian yang menunjukkan kebaikan asid lemak omega 3 terhadap kesihatan.. Malah ia mengandungi kesemua 7 asid lemak omega 3 termasuk EPA dan DHA.

Dan yang paling menarik adalah sentiasa SEMULAJADI.

The fish oil in Omegaguard is certified by Friends of the Sea. Sebuah organisasi konserversi antarabangsa yang mana kriteria kualitinya dikawal ketat termasuk cara pemprosesannya.  Juga di letakkan dalam salutan yang berasaskan minyak kacang soya yang bebas bisphenol-A.

Jadi sebagai pengguna yang bijak kita hendaklah memilih sesuatu yang berkualiti agar tidak tertipu dengan kepalsuan minyak ikan.

Perbandingan minyak ikan Shaklee dengan jenama lain;


Untuk promosi omega pada bulan ini, anda sangat dialu-alukan untuk menghubungi saya.
Sangat berbaloi.

Mazlen 0139334920

We share because we care.



No comments:

Post a Comment