Tuesday 18 February 2014

MOP LANTAI BUKAN LAGI MEMENATKAN DENGAN BASIC H SHAKLEE

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR
PENGEDAR SHAKLEE KERAYONG, BERA, TEMERLOH, MENTAKAB, PAHANG DAN SELURUH MALAYSIA

Rutin mengemop lantai

Meletakkan bahan pencuci lantai ke dalam baldi --> masukkan air --> mop lantai seluruh bahagian rumah --> bilas dengan air biasa

atau

Meletakkan BASIC H ke dalam baldi --> masukkan air --> mop lantai seluruh bahagian rumah --> REHAT

Pilih cara yang anda suka? Saya lebih suka cara yang kedua, dapat rehat lebih cepat. Bukan pemalas tetapi dapat menjimatkan masa dan dapat melakukan kerja-kerja rumah yang lain.

Kedua-dua cara mempunyai objektif yang sama iaitu mencuci lantai supaya kelihatan bersih dan menghapuskan kotoran dan bakteria. Bezanya hanya cara yang kedua lebih mudah dan menggunakan bahan yang tidak mengandungi bahan kimia serta bahan toksik yang membahayakan kesihatan. Lebih-lebih lagi bagi kita yang mempunyai anak-anak kecil yang sedang merangkak dan sedang mebesar, yang mana mereka sangat sensitif dengan keadaan persekitaran.

Dengan menggunakan BASIC H SHAKLEE, walaupun tidak dibilas, ia tidak akan meninggalkan rasa melekit pada lantai kerana kita hanya gunakan beberapa titis sahaja untuk dilarutkan bersama sebaldi air. Kotoran akan hilang dengan mudah, malah lantai akan menjadi berkilat.

BASIC H SHAKLEE sangat menjimatkan, bukan hanya untuk mencuci lantai, ia juga boleh menghilangkan minyak, mencuci tingkap, mencuci peralatan mainan dan bermacam-macam lagi.

SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA SEMULAJADI

Untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga yang berbaloi atau pertanyaan cara untuk menjadi ahli shaklee, sila hubungi saya;

nurmazlen 0139334920
inafazlin 0199216076

No comments:

Post a Comment