Thursday 20 February 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE ATASI TUMIT MEREKAH

TEKS : NURMAZLEN MOHD JOHAR
PENGEDAR SHAKLEE KERAYONG, BERA, TRIANG, TEMERLOH, MENTAKAB PAHANG DAN SELURUH MALAYSIA

Assalammualaikum..
Siapa ada masalah tumit kaki merekah?? Ramai antara kita yang mengalaminya bukan, saya juga mengalami masalah yang sama.

Tujuan sebenar saya mengambil ostematrix shaklee adalah untuk melengkapkan sumber kalsium semasa hamil. Memandangkan saya agak kurang gemar untuk mengambil susu khas utk kehamilan. Jadi untuk keperluan kalsium bagi ibu hamil, saya mengambil 4 biji ostematrix sebelum tidur bersama low fat milk.

Kesan yang paling ketara adalah, rekahan di tumit semakin tidak kelihatan. Kalau nak diikutkan sebelum ini, ia merekah dan kelihatan hitam di rekahan tersebut. Memang sangat buruk keadaannya. Malah kesannya juga sakit belakang juga berkurangan. 

 Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah. Kita hanya berusaha untuk yang terbaik, selebihnya doa dan tawakkal kepada Allah yang Esa.

**pengalaman saya sendiri, bukan rekaan**

Nurmazlen 0139334920

No comments:

Post a Comment